1b.app
Скопійоване посилання -

Під час створення ТТН Нова Пошта отримав помилку

Возникают ошибки при работе с Новой почтой?
Все возможные ошибки исправлены в последнеq версии OneBox OS! Установить последнюю версию OneBox OS
Суть помилки описана у темі
Ось замовлення https://baza.cn.ua/admin/customorder/order/23461/invoice/
Проблему вдалося вирішити лише коли у вкладці НП вибрав спочатку місто, а потім відділення
Замовлення було створено через розетку і адреса надійшла від туди
Чому вийшла така помилка?
Оригінальне питання доступне на версії: ru

Відповіді:

Через те, що назва відділення не має в собі номер цього ж відділення, парсер який шукає "а яке ж це відділення" не зміг розпарити номер і кинув помилку. Для того, щоб таких ситуацій не виникало, можна юзати блок параметрів відправлення TTN, в якому можна прямо в замовленні вибирати відділення.
05.10.2020, 17:36
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)

Бодяко Дмитро Співробітник написав:
Через те, що назва відділення не має в собі номер цього ж відділення, парсер який шукає "а яке ж це відділення" не зміг розпарити номер і кинув помилку. Для того, щоб таких ситуацій не виникало, можна юзати блок параметрів відправлення TTN, в якому можна прямо в замовленні вибирати відділення.

Раніше Тиндик написав, що по розетці робили доопрацювання, коли приходить замовлення з розетки і там доставка НП, то бокс забирає на текст адреси доставки, а забирає номер відділення і по номеру вже прописує адресу в боксі, тобто тут десь помилка, прошу вказати де конкретно
05.10.2020, 17:54
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Ти бачиш на цій адресі "Манява, Пункт приймання-видачі (до 30 кг): вул. Незалежності, 1Б" номер відділення?
05.10.2020, 21:40
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)

Бодяко Дмитро Співробітник написав:
Ти бачиш на цій адресі "Манява, Пункт приймання-видачі (до 30 кг): вул. Незалежності, 1Б" номер відділення?

Ось як показує у розетці https://prnt.sc/uto8cj
Тобто в розетці російською взагалі пише
Це підтверджує, що заходить воно не текстом, а по ID
Якщо ввести адресу в пошуку, то ось що показує
Загалом поки що мені незрозуміло чому викинуло таку помилку
Тут або в довіднику боксу не правильно або розетка як то неправильно передає або ще якісь варинти
Ти можеш пояснити в чому проблему?
05.10.2020, 23:04
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Так, я можу пояснити в чому проблема:

Бодяко Дмитро
Співробітник писав/ла:
Через те, що назва відділення не має в собі номер цього ж відділення, парсер який шукає "а яке ж це відділення" не зміг розпарити номер і кинув помилку. Для того, щоб таких ситуацій не виникало, можна юзати блок параметрів відправлення TTN, в якому можна прямо в замовленні вибирати відділення.


Купріян Владислав Валерійович
Раніше Тиндик написав, що по розетці робили доопрацювання, коли приходить замовлення з розетки і там доставка НП, то бокс забирає на текст адреси доставки, а забирає номер відділення і по номеру вже прописує адресу в боксі, тобто тут десь помилка, прошу вказати де конкретно

Тут все так, тільки він на адресу доставки пише ТЕКСТ адреси. Дія не записує в налаштування нової пошти для замовлення номер відділення. Щоб це робити, необхідне доопрацювання в 1ч. Тоді якщо тобі розетка віддаватиме номер відділення, дія записуватиме його в номер відділення замовлення.
06.10.2020, 09:39
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)

Бодяко Дмитро Співробітник написав:
Тут все так, тільки він на адресу доставки пише ТЕКСТ адреси. Дія не записує в налаштування нової пошти для замовлення номер відділення. Щоб це робити, необхідне доопрацювання в 1ч. Тоді якщо тобі розетка віддаватиме номер відділення, дія записуватиме його в номер відділення замовлення.

Поясни тоді чому з 40 замовлень з розетки проблема тільки з одним виникла, у решти все нормально заходить без проблем?
06.10.2020, 11:16
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

тому що в цьому немає номера відділення у назві адреси, я ж у першому повідомленні це написав
06.10.2020, 11:25
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)

Бодяко Дмитро Співробітник написав:
тому що в цьому немає номера відділення у назві адреси, я ж у першому повідомленні це написав

А я тобі ще раз кажу, що з розетки надходить ID (номер)
Далі бокс за цим кодом шукає у довіднику відділень (мабуть у своїх довідниках) і після того, як знаходить пише адресу відділення на адресу доставки.
Тобто десь виходить помилка, але це помилка на боці боксу, або помилка в довіднику боксу або щось не так у пошуку
Також зверніть увагу як у боксі шукає відділення https://prnt.sc/utxy19 (там немає номера відділення) у вкладці також ніякого відділення немає https://prnt.sc/uty10i
Прошу вирішити проблему або пояснити у чому наша проблема (вина)
06.10.2020, 11:47
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

вашої провини немає. Щоб вирішити проблему потрібне доопрацювання 1ч
06.10.2020, 12:17
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)

Бодяко Дмитро Співробітник написав:
вашої провини немає. Щоб вирішити проблему потрібне доопрацювання 1ч

Так а чия вина, якщо не моя, може вина НП або ваша вина (неякісно зробили доопрацювання, яка підтягує відділенні)
Якщо вже платити гроші, то поясніть за що?
06.10.2020, 12:29
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

провини нічиєї немає. Платити за те, щоб підтягувало відділення, як тобі потрібно
06.10.2020, 12:29
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)

Бодяко Дмитро Співробітник написав:
провини нічиєї немає. Платити за те, щоб підтягувало відділення, як тобі потрібно

Все одно незрозуміло, чому в інших замовленнях все нормально, а в цьому не нормально, що з ним не так (мені незрозуміло, за що це доробка, мені здається тут баг)?
06.10.2020, 12:44
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

ну незрозуміло так незрозуміло, я ж не можу по 8 разів одне й теж розповідати. Гарного дня)
06.10.2020, 13:12
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)

Бодяко Дмитро Співробітник написав:
ну незрозуміло так незрозуміло, я ж не можу по 8 разів одне й теж розповідати. Гарного дня)

Давай може залучимо сторонніх незалежних користувачів що вони сказали їм зрозуміло чи ні ?
Просто ти пишеш що б вирішити проблему потрібно 1 годину, а суті проблеми не описуєш, як на мене тут тупо баг, які ти хочеш вирішити за 1 годину або ти не хочеш правити баг за свого колегу який щось криво зробив
06.10.2020, 14:09
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

ти поняття не маєш яким чином там що написано і чому так працює але при цьому робиш якісь чергові неправильні висновки. Чому не парс відділення я писав вище. Якщо ти привернеш хоч 20 користувачів, статус цієї проблеми з доопрацювання на баг раптово не перескочить, це від "незалежних користувачів" не залежить.
06.10.2020, 14:16
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)

Бодяко Дмитро Співробітник написав:
ти поняття не маєш яким чином там що написано і чому так працює але при цьому робиш якісь чергові неправильні висновки. Чому не парс відділення я писав вище. Якщо ти привернеш хоч 20 користувачів, статус цієї проблеми з доопрацювання на баг раптово не перескочить, це від "незалежних користувачів" не залежить.

Ну так поясни, що було б зрозуміло, тому що твої слова розходяться з реальністю
06.10.2020, 14:55
Оригінальний коментар доступний на версії: ru


Бодяко Дмитро
Співробітник писав/ла:
Через те, що назва відділення не має в собі номер цього ж відділення, парсер який шукає "а яке ж це відділення" не зміг розпарити номер і кинув помилку.
06.10.2020, 15:04
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)
Ну так, а я причому тут, ви ж список відділень вантажили через апі з НП, у вашому ж довіднику НП (відділень) немає номера, чому я повинен платити 30 баксів за те, що б ви це поправили, у вашому ж довіднику помилка що ні Відділення, ви ж неправильно його означає забрали з НП?
06.10.2020, 15:57
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Давай по новій)
Ні, з НП забрали правильно. Парситься номер відділення за адресою. В адресі немає №НОМІР ВІДДІЛЕННЯ як в інших відділеннях, відповідно не можна зрозуміти за адресою який це номер. Нп на прохання проставити всім відділенням номера після лісом, в результаті страждаєш ти. Хочеш страждати – страждай. Не хочеш страждати – замов доробку.
06.10.2020, 16:03
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)

Бодяко Дмитро Співробітник написав:
Давай по новій) Ні, з НП забрали правильно. Парситься номер відділення за адресою. В адресі немає №НОМІР ВІДДІЛЕННЯ як в інших відділеннях, відповідно не можна зрозуміти за адресою який це номер. Нп на прохання проставити всім відділенням номера після лісом, в результаті страждаєш ти. Хочеш страждати – страждай. Не хочеш страждати – замов доробку.

Чим далі в ліс тим більше я плутаюся
Як же забрало правильно якщо я в замовленні вводжу (скрин вище) і там відділення немає, якби він був тоді б було правильно + НП вона ж передає не тільки назву, а й айдішнік відділення по апі, навіщо взагалі парсить не зрозумію
06.10.2020, 16:15
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

ну так щоб не шерсть а відразу в певне місце вставляти id я тобі і пропоную доопрацювання. Те, що ти "не зрозумію, плутаюся, не логічно" це вже всім зрозуміло. За підсумками завдання: рішення я тобі дав, причини розповів у 10 коментарях. Якщо рішення в 1ч влаштовує – давай робити завдання, якщо ні – прошу більше не витрачати мій час на розмови. Дякую.
06.10.2020, 17:27
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)
Діма, хочу до тебе достукатися, що мені як клієнту взагалі не зрозуміло за що платити
Беру 40 замовлень за останні 10 днів у них все нормально
І тут трапляється 1 замовлення у якого проблему
Мені незрозуміло що і де потрібно парсить і навіщо взагалі що то потрібно парсить якщо передаються айдішники, взагалі я не хочу вникати в деталі глибше так як витратив багато часу, я просто хочу до тебе достукаться, що так не продають свою роботу це більше схожу на вирішення своїх проблем чужими ресурсами, тим більше мені незрозуміло чому після того, як я повторно вибрав відділення ТТН-ка створилася, коротше ти мене не переконав у тому, що це не баг.
Я прошу виправити баг, якщо ти його бачиш і розумієш, якщо ж ти вважаєш що бага немає і винен користувач що він щось неправильно ввів то так і напиши, я шукатиму винного хто неправильно ввів
07.10.2020, 00:40
Оригінальний коментар доступний на версії: ru


Після цього повідомлення я ігнорую всі твої наступні доброго дня.
07.10.2020, 10:24
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Куприян Владислав Валерьевич
Baza.cn.ua / Integrator (FOP Kupriyan)
Зайшли в глухий кут, сум, ну чекаємо нових помилок :(
07.10.2020, 23:33
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Будь ласка, приєднуйтесь до діалогу. Якщо вам є що сказати – будь ласка, напишіть коментар. Для входу потрібний мобільний телефон та смс-код для ідентифікації. Увійти та написати коментар