1b.app
Скопійоване посилання -

Чому не задається клієнт процесу?

Встановлено дію "Поставити бізнес-процес із закупівлі продуктів на співробітника"
Такі процеси створюються без клієнта http://joxi.ru/gmv1nG1t10MK4r, хоча постачальник встановлено.
http://joxi.ru/KAg5e35IKO6G6m
Під час створення замовлення постачальнику дією "Створити процес постачальнику" клієнт задається http://joxi.ru/DrlK6kKsydZqJA
Дуже незручно працювати, коли кілька процесів без клієнта http://joxi.ru/YmEgJ7gsMLDy7A
Оригінальне питання доступне на версії: ru

Відповіді:

Будь ласка, перевірте, чи прописано контакт у постачальника. Це можна переглянути в установках постачальника
07.10.2020, 12:48
Оригінальний коментар доступний на версії: ru


Скиньте, будь ласка, посилання на процес, де є постачальник і не проставився клієнт - я подивлюся що не так
07.10.2020, 12:55
Оригінальний коментар доступний на версії: ru


Подивився код дії, на перший погляд клієнт не повинен проставлятися. Ви впевнені, що інші замовлення, в яких клієнт проставляється створені саме цією дією?
07.10.2020, 13:08
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Замовлення, в яких клієнт проставляється, створюються дією "Створити процес постачальнику".
Не проставляється клієнт у замовленнях, створених дією "Поставити бізнес-процес із закупівлі продуктів на співробітника".
Різниці в них немає, щоб впливати на проставлення клієнта. Є товар, у нього є постачальник, він повинен його контакт має встановитися у клієнта, щоб комунікувати та взаємодіяти з ним.
07.10.2020, 14:16
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

У дії "Поставити бізнес-процес із закупівлі продуктів на співробітника", як бачите, така логіка не передбачена за технічним завданням, за яким дана дія програмувалася. Можна його доопрацювати приблизно за півгодини, щоб проставляло клієнта, як вам необхідно.
07.10.2020, 14:25
Оригінальний коментар доступний на версії: ru


Бодяко Дмитро Співробітник написав:
У дії "Поставити бізнес-процес із закупівлі продуктів на співробітника", як бачите, така логіка не передбачена за технічним завданням, за яким дана дія програмувалася. Можна його доопрацювати приблизно за півгодини, щоб проставляло клієнта, як вам необхідно.

давайте
07.10.2020, 15:32
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Виставте рахунок, давайте зробимо доопрацювання
08.10.2020, 14:17
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

а ще ціна продажу як РРЦ, а не Закупівельна
08.10.2020, 14:19
Оригінальний коментар доступний на версії: ru


Фархшатов Родіон Клієнт написав:
а ще ціна продажу як РРЦ, а не Закупівельна

Поясню, зараз при створенні замовлення постачальнику цією дією ціна продажу встановлюється РРЦ, що дивно, не зрозуміло для чого це.
Під час створення замовлення постачальнику дією Створити замовлення постачальнику ціна встановлюється закупівельною
08.10.2020, 14:50
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

потрібна доопрацювання
#хочу заплатити
08.10.2020, 19:09
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Вам на пошту ще не надходив рахунок?
09.10.2020, 12:26
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Ні, не прийшов.

Фархшатов Родіон Клієнт написав:
Фархшатов Родіон Клієнт писав/а:а ще ціна продажу як РРЦ, а не Закупівельна поясню, зараз при створенні замовлення постачальнику цією дією ціна продажу встановлюється РРЦ, що дивно, не зрозуміло для чого це. При створенні замовлення постачальнику дією Створити замовлення постачальнику ціна встановлюється

це теж вдасться зробити?
09.10.2020, 12:53
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Ні, за півгодини я оцінив лише те, про що написав: додавання клієнта до процесу.
Якщо потрібно щось додатково, виразно одним повідомленням опишіть: як зараз і як ви хочете.
09.10.2020, 12:58
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

"виразно" вже описано. Уважно прочитайте
09.10.2020, 16:27
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Подивився, чи дія не бере РРЦ у постачальника. Воно ставить ту ж ціну, яку б поставило, якби ви руками додали продукт у процес.
09.10.2020, 16:31
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

так і є. Дивно, що закупівельна не ставиться, як у дії Створити замовлення постачальнику, хоча сенс абсолютно той самий
09.10.2020, 18:12
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Родіоне, що в результаті від мене тут ще потрібно? Оцінку о пів на годину на попереднє запитання я вам дав, додатково ще тут щось потрібно робити чи можна точно виставляти рахунок на пів години?
12.10.2020, 09:44
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Якщо не можете просто підправити установку ціни, оцініть
12.10.2020, 12:46
Оригінальний коментар доступний на версії: ru


Бодяко Дмитро
Співробітник писав/ла:
Подивився, чи дія не бере РРЦ у постачальника. Воно ставить ту ж ціну, яку б поставило, якби ви руками додали продукт у процес.


Фархшатов Родіон
Клієнт писав/ла:
так і є.

Ви ж погодилися з тим як працює, що виправити щось треба я не розумію? Що ви хочете?
12.10.2020, 12:53
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Я підтвердив те, як зараз працює, те, що ціна ставиться та сама, якби товар був доданий вручну.
А при додаванні товару вручну ціна ставиться роздрібна, що, до речі, є ВЕЛИКА незручність на замовлення постачальнику, т.к. апріорі ціна має бути закупівельною.
А коли додаєш товари на сторінці створення замовлення, то в процесі їхньої ціни встановлюється закупівельна
12.10.2020, 13:03
Оригінальний коментар доступний на версії: ru


Бодяко Дмитро
Співробітник писав/ла:
Бодяко Дмитро Співробітник написав:
Що ви хочете?
12.10.2020, 13:14
Оригінальний коментар доступний на версії: ru


Фархшатов Родіон Клієнт написав:
Поясню, зараз при створенні замовлення постачальнику цією дією ціна продажу встановлюється РРЦ, що дивно, не зрозуміло для чого це.

Потрібна закупівельна
12.10.2020, 13:17
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Надішліть рахунок ще раз на встановлення клієнта
16.10.2020, 10:51
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Я відразу всі місця виправити, щоб ставило Закуп. ціну у ціну продажу не можу. Можу лише при додаванні з конкретних місць у вигляді налаштувань зробити. Тобто. наприклад налаштування в конкретному блоці, щоб при додаванні з нього ціну продукту процесу ставило закупівельну ціну з картки продукту. Якщо вам це підходить, скажіть назву блоку в який потрібно таке доопрацювати
19.10.2020, 10:06
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

А можете роз'яснити чому при додаванні товару до БП Замовлення постачальнику через стартову сторінку встановлюється закупівельна ціна (тобто система це якось розуміє), а безпосередньо в процесі через додавання в блок пошуку продуктів ціна ставиться роздрібна?
Це ж вихідний процес, щодо нього відбувається закупівля. Ціни закупівельні мають бути. На стартовому екрані все правильно, а ось у процесі немає
19.10.2020, 15:25
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Ймовірно тому, що в одному місці якусь логіку прописано, а в другому таку логіку не прописано.
19.10.2020, 17:40
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Оцініть, будь ласка, встановлення закупівельної ціни під час створення замовлення дією "Поставити бізнес-процес із закупівлі продуктів на співробітника"
20.10.2020, 10:38
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

додати до цієї дії займе 1ч. Ви хочете, щоб ставило закупівлю. ціну товару чи одну з цін постачальника?
20.10.2020, 10:48
Оригінальний коментар доступний на версії: ru


Закупівля. Вартість - значення з картки товару. Там таке поле є поряд із ціною.
Ціна постачальника, одна із цін із вкладки "Постачальники" картки товару.
20.10.2020, 11:03
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Де ці ціни я знаю)) хочу зрозуміти в чому різниця.
Закупівельна ціна встановлюється виходячи з вибору постачальника за встановленими правилами, чи не так?
А якщо встановлювати ціну постачальника, то це в обхід цих правил?
Одна з цін – це якщо кілька постачальників?
20.10.2020, 11:17
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

я не розумію як пояснити вам різницю між бананом та велосипедом. Ось банан, ось велосипед – вони різні))
Давайте просто купувати закупівлю. ціну з картки товару. Займе 1год
20.10.2020, 18:44
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Ну спробуйте пояснити. Хоча б у чому різниця між закупівельною ціною та ціною постачальника. Чи є ситуації, в яких вони можуть відрізнятися?
21.10.2020, 12:09
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Якщо за аналогією з дією Створити замовлення постачальнику, то яка ціна встановлюється?
21.10.2020, 12:20
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Якщо за аналогією бере ціну з вкладки постачальники для потрібного постачальника.
21.10.2020, 13:10
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Тепер ясно, тоді закупівельну
21.10.2020, 13:36
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Разом:
пів години щоб проставляло контакт постачальника в клієнти процесу "Поставити бізнес-процес із закупівлі продуктів на співробітника"
1ч щоб у ціну продукту процесу брало з поля "Закупівельна ціна" з картки товару при додаванні товару дією "Поставити бізнес-процес із закупівлі продуктів на співробітника"
21.10.2020, 13:39
Оригінальний коментар доступний на версії: ru


Вам уже мали виставити рахунок на півтори години. Ви його отримали?
26.10.2020, 13:22
Оригінальний коментар доступний на версії: ru

Будь ласка, приєднуйтесь до діалогу. Якщо вам є що сказати – будь ласка, напишіть коментар. Для входу потрібний мобільний телефон та смс-код для ідентифікації. Увійти та написати коментар